Szolgáltatásaink

Tervezéstől a kivitelezésig


Az általunk kínált teljeskörű szolgáltatáspaletta az alapos igényfelméréstől a tervezésen át, a kivitelezésig tart, garanciával. Az irodai háttértámogató rendszerünk segítségével pedig vállaljuk elkészült munkáink utógondozását is.

Alap értékként kezeljünk, hogy minden munkavállalónak jár a well-being a megfelelően megtervezett és kivitelezett munkaállomással, mely opcionálisan módosítható, mozgatható, átszervezhető az adott munkafolyamat igényeire szabva.

PROJEKTMENEDZSMENT

A G-Green vállalja lakások, irodák vagy HORECA egységek kialakításához kapcsolódó összes feladat elvégzését, kezdve a tervezéssel, diagnosztikával és az egyes helyiségek felmérésével, a költöztetésen át egészen bútorok összeszereléséig – a belsőépítészet munkafolyamatának egészét kézben tartva. Ez garancia a logikus és hatékony munkavégzésre, valamint arra, hogy a határidők minden esetben be legyenek tartva. Végül de nem utolsó sorban pedig biztosíték a minőségre és az irodaberendezés előzetesen megállapított költségvetésének betartására.

A G-Green vállalja továbbá az összes munkafolyamat megszervezését, a szakipari munkák koordinációját. Komplett lakberendezés elvégzése után a G-Green további segítségnyújtást vállal az iroda működésének támogatásában, fejlesztésében, üzemeltetésében, környezettudatossá tételében. Rendszerét pedig ahhoz mérten alakítja, hogy megrendelőjét a lehető legmagasabb szinten tudja az építkezési munkálatok befejezése után is szolgálni.

IRODA AUDIT

Az iroda audit során funkció analízist, ergonómiai és akusztikai elemzéseket végzünk, ellenőrizzük a természetes- és mesterséges fény arányát, eloszlását. Megvizsgáljuk a kiszolgáló helyiségek elhelyezkedését, a közlekedő utakat és relax- zónák kialakításának lehetőségeit.

SPACE PLAN

A G-Green saját szempontrendszere alapján felméri az irodaterület adottságait. Munkatárs-elemzés segítségével feltárja az egyedi igényeket. A felmerült igények és a rendelkezésünkre álló irodatér adottságit összehangolva elkészítjük a terveket.

Miután minden szükséges adatot sikerült összegyűjtenünk rendelkezésükre bocsátjuk az ütemtervet a hozzá tartozó költségvetéssel. Ebben a felmerült igények, az irodaterület adottságai és minden szaktudásunk van közös nevezőre hozva az Önök számára tökéletes iroda megalkotásához. Az iroda audit során a tökéletesség mellett a legfontosabb, hogy az iroda hosszú ideig szolgálja igényeiket. Egy olyan hely legyen, ahol minden feltétel adott ahhoz, hogy Önök elérjék üzleti céljaikat rövid és hosszú távon egyaránt.

BELŐSÉPÍTÉSZETI TERVEZÉS

Az iroda diagnosztika eredményeinek és az ügyfél igényeinek megfelelően a projektben részt vevő építész és belsőépítész tervezőkkel együtt történik az ügyfél tevékenységének felmérése, annak zajforrásainak feltárása és komplex tervek készítése, kiemelt hangsúlyt fektetve az akusztikára. A helyszíni felmérés és személyes igényfelmérés után egy olyan komplex tervet mutatunk be, mely párhuzamban áll a megrendelő elképzeléseivel, a fizikai lehetőségekkel, a munkanem egyedi tulajdonságaival, a munkát végző személyek mentális egészségét szolgáló elvárásokkal.


Az általunk javasolt belsőépítészeti megoldásokat fotó realisztikus képeken jelenítjük meg, ahol a megvilágítás, a színek és textúrák is valósághűek. Látványterveink alapján könnyebb döntéseket hozni, a teret könnyebb értelmezni és a virtuálisan bejárható objektum könnyebben módosítható, mint a kézzel fogható eredeti. A terek vizsgálatát legelső sorban emberközpontú igények figyelembevételével végzi a G-Green, akinek célja, hogy teljes körűen elvégezzen minden feladatot a tökéletes összhatás érdekében. A legkreatívabb megoldások megtalálásától egészen magáig a berendezésig.

KÖRNYEZETTUDATOS SZEREPVÁLLALÁS

Zöld iroda – Zöld hotel – Zöld otthon

A G-Green szem előtt tart környezetet védő és óvó szempontokat is és a belsőépítészet során környezettudatosságra törekszik, támogatva ún. zöld iroda kialakítását.

A zöld irodák tervezése- és kivitelezésekor újrahasznosított elemeket használ fel és igyekszik olyan gyártók termékeiből meríteni, amelyek a dizájnon és az ergonómián túl szintén támogatják a környezettudatos lakberendezést és környezetbarát megoldásokat kínálnak. A G-Green Interior Kft. által forgalmazott gyártók termékei között szerepelnek, amelyek hozzájárulnak egy valódi környezetünket óvó és a fenntartható fejlődést segítő enteriőrök kialakításához.

SZÁLLÍTÁS, SZERELÉS, KÖLTÖZTETÉS, RAKTÁROZÁS

A G-Green profiljai között szerepel a szállítás, szerelés, költöztetés és raktározás is. Professzionális és felkészült szakemberekből álló csapat minden jellegű bútor ki –és átszállítását vállalja, helyszíni összeszereléssel.

A G-Green rugalmasan alkalmazkodik a megrendelők igényeihez:

  • szükség esetén raktározzuk is a termékeket
  • a szerelési és üzembehelyezési munkálatokat pedig akár hétvégén, vagy hétköznapokon munkaidőn túl is végezzük, annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb kényelmetlenséget okozza a már működő irodák mindennapi életében
  • használt irodai bútorait pedig elszállítjuk és dokumentáljuk annak feldolgozását
AFTER SALES SZOLGÁLTATÁS

A G-Green a lehető legmagasabb szinten igyekszik megrendelőit tehermentesíteni, hogy a megrendelő és munkatársai zavartalanul végezhessék munkájukat. Valamint, hogy megtérüljön befektetésük a minőségi irodabútorok nyújtotta kényelem és hatékonyság által. Számunkra mérvadó a visszatérő klienseink bizonyossága abban, hogy nagyon is jól választották ki életterük újragondolóit. Rendszeres és igény-alapú kapcsolattartással minden utólag felmerülő igényt vagy módosítást nyújtani tudunk. Gyorsan reagálunk, mivel tudjuk mire van szüksége a megrendelőnek.

Valamint komplett kivitelezés, csere, stb. elvégzése után a G-Green további segítségnyújtást is vállal az iroda működésének támogatásában, fejlesztésében, üzemeltetésében, környezettudatossá tételében.

INSTALLÁCIÓ - KIHELYEZÉS

Örömmel és készséggel vállalunk szerepet rendezvények bútorozásában, mely által egyedi hangulat, cég- és témaspecifikus installáció kerül kialakításra, mely kényelmesebbé és profeszionálisabbá teszi az eseményt: előadói székek, fotelek, vendég széke, relax bútorok, silent boxok, akusztikus fülkék, stb. Számos beltéri és kültéri portfólióval rendelkezünk, ezért keressenek bátran azok a rendezvényszervező irodák, akik tudatosan kialakított közegben szeretnék saját profizmusukat kamatoztatni, a megbízó igényeire szabva.