Századközepi bútorok szenvedéllyel és kreativitással.
A 366 Concept tökéletesen megőrizte, majd modern köntösbe bújtatta a mid-century bútorok ikonikus hangulatát. A markáns megjelenés, extravagáns formavilág és prémium alapanyagok mellett a bútorok egyedisége abban a lelkesedésben rejlik, amivel a termékeket annak megalkotói kezelik. Büszkék hagyományaikra és gyökereikre, valamint büszkék arra, hogy a mid-century stílust tovább éltetik. 1960-ban indult történetük, mikor Józef Chierowski megtervezte a század közepi bútorok legnépszerűbb darabját - a 366 karosszéket. Minimalista kialakításának és könnyű faszerkezetének köszönhetően azonnali siker volt, hamarosan szinte minden irodában, kávézóban és étteremben megtalálható volt Lengyelországban. A 366 karosszéket több mint 20 évig gyártották, ám hazai sikerei ellenére ennek a remekműnek soha nem volt alkalma megmutatozni Lengyelországon kívül.2014-ben, több mint 30 éves szünet után, a 366 Concept úgy döntött, eljött az ideje az újrakezdésnek. A kizárólagos licencjogok biztosítása után a 60-as évek eredeti rajzai alapján újból kiadták a lengyel század közepén elfeledett ikont. A nevük zászlóshajójukból származik - a 366 karosszékből.
Felelős márkaként nagy hangsúlyt fektetnek a környezet megóvására. Kizárólag biztonságos, káros anyagoktól mentes felületkezelő anyagokat használnal. 2017-ben indították el a környezetbarát programot. Kötődnek az erdő varázslatos illatához, és mindig arra törekszenek, hogy többet adjanak vissza, mint amennyit elvesznek. Ezért úgy döntöttek, hogy minden eladott karosszék után egy-egy fát ültetnek. Valahányszor a „vásárlás gombra kattint” valaki, új fát ültetnek a jövő generációk számára. A 2017-ben elindított program óta több mint 3500-at ültettek el.