A stílusosan kialakított közösségi tér által kellemes környezetben nyílik lehetőség a Groupama munkatársaival való találkozóra, megbeszélések lebonyolítására vagy személyes ügyintézésre egy csésze kávé vagy tea mellett.
Az alaposan átgondolt fiatalos és dinamikus belsőépítészeti koncepció is ezt a kötetlenséget kívánja alátámasztani. Ennek köszönhetően a helyiség kis alapterülete ellenére több különböző térkialakítást kínál, lehetőséget biztosítva ezáltal a meetingek számos formáinak, megfelelve emellett a kényelmi elvárásoknak is. Gondolunk itt a diszkrét, erősen privát jellegű tanácsadástól kezdve, a kötetlenebb hangvételű találkozókon át egészen a célirányos, gördülékeny megbeszélésekig vagy az egyéni rekreációra.
A visszajelzések a felhasználók részéről egyértelműen pozitívok, mindenki lelkesen nyilatkozik az új lehetőségről, a szolgáltatásokról és a kialakított környezetről. Az Alkusz Pont így fontos gyakorlati és szimbolikus eleme lett a Groupama értékesítés megújulásának.
Egyedülálló újítás az értékesítés elősegítésére, mely hazai környezetben nem látott platformot kínál alkuszok és ügyfeleik számára.
A térkialakítás során a középpontba maguk a teret használók kerültek, annak érdekében, hogy egy tudatos, közösen megalkotott koncepció megvalósítását követően egy olyan magas színvonalú és kényelmi faktorú enteriőr jöjjön létre, mely megfelelő környezetet biztosít céljaik eléréséhez, szem előtt tartva a well-being alapelveit.
Az Alkusz Pont jellegzetessége, hogy egy klasszikus értelemben vett tárgyaló helyiséggel ellentétben kevésbé formális, sokkal inkább könnyed, bensőséges lounge jelleget kapott. Színvilágát a megnyugtató zöld és a melegséget sugárzó narancssárga ihlette, hogy megteremtse az ideális közeget, ahol az ügyfelek egy fesztelen légkör kényelmében kreatívan és proaktívan dolgozhatnak.
Ezúton is köszönjük az együttműködést a Groupama-nak, rendkívül élveztük a projekt megvalósításának pillanatait.